Резултати

еНаука >  Резултати >  Fostering student teachers self-reflectivity by using concept mapping
Назив: Fostering student teachers self-reflectivity by using concept mapping
Аутори: Stančić, Milan  ; Radulović, Lidija  ; Perišić Magdalena
Година: 2012
Публикација: Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij - Modern approaches to teaching coming generation
Издавач: EDUvision, Slovenija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-961-93189-6-6 Претражи идентификатор
Колација: str. 12-21
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/195211
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.