Резултати

еНаука >  Резултати >  Flouting the maxim of quantity and vagueness in advertising
Назив Flouting the maxim of quantity and vagueness in advertising
Аутори: Filipović-Kovačević, Sonja  
Година: 2014
Публикација: Jezici i kulture u vremenu i prostoru III
Издавач: Filozofski fakultet u Novom Sadu
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-6065-282-1 Претражи идентификатор
Колација: vol. 1 str. 263-272
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/202284
URL: http://digitalna.ff.uns.ac.rs/sadrzaj/2014/978-86-6065-282-1
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.