Резултати

еНаука >  Резултати >  Flouting the Maxim of Quantity and Vagueness in Advertising
Назив Flouting the Maxim of Quantity and Vagueness in Advertising
Аутори: Filipović-Kovačević, Sonja  
Година: 2012
Публикација: Jezici i kulture u vremenu i prostoru 2 / Langues et Cultures dans le Temps et dans L’Espace 2 / Languages and Cultures in Time and Space - Apstrakti / Abstracts / Résumés
Издавач: Filozofski fakultet Novi Sad, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 25-25
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/202285
URL: http://www.ff.uns.ac.rs/vesti/aktuelno/2012/konf_jezici_kulture_program.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.