Резултати

еНаука >  Резултати >  Eye tracking study of attention to print advertisements: Effects of typeface figuration
Назив: Eye tracking study of attention to print advertisements: Effects of typeface figuration
Аутори: Puškarević, Irma; Nedeljković, Uroš  ; Dimovski, Vladimir ; Možina, Klementina
Година: 2016
Публикација: Journal of Eye Movement Research
ISSN: 1995-8692 Journal of eye movement research Претражи идентификатор
Издавач: Bern, Switzerland : Bern Open Publishing, Universitatsbibliothek Bern
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 9 br. 5 str. 1-18
DOI: 10.16910/jemr.9.5.6
WoS-ID: 000397017400006
Scopus-ID: 2-s2.0-85069521612
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/204436
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

13
SCOPUSTM
5
OpenCitations
6
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.