Резултати

еНаука >  Резултати >  Baze podataka potrošača kao element informacione osnove direktnog marketinga
Назив: Baze podataka potrošača kao element informacione osnove direktnog marketinga
Аутори: Leković, Ksenija  ; Leković, Bojan  ; Đokić, Ines  
Година: 2010
Публикација: Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici
ISSN: 0350-2120 Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici Претражи идентификатор
Издавач: Ekonomski fakultet u Subotici
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 46 br. 1 str. 163-174
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/205933
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.