Резултати
еНаука >
Резултати >
Approaches and strategies for multicultural teacher education - Experiences from the United States of America
Назив: | Approaches and strategies for multicultural teacher education - Experiences from the United States of America | Аутори: | Dimitrijević, Bojana M. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2014 | Публикација: | Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja | ISSN: | 0579-6431![]() ![]() |
Издавач: | Institut za pedagoška istraživanja, Beograd | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 46 br. 1 str. 69-90 | DOI: | 10.2298/ZIPI1401069D | WoS-ID: | 000217209900004 | Scopus-ID: | 2-s2.0-84940302579 | VBS COBISS: | 208157964 | URI: | https://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/1887 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/205998 http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/1887 |
Пројекат: | Identifikacija, merenje i razvoj kognitivnih i emocionalnih kompetencija važnih društvu orijentisanom na evropske integracije (RS-179018) | М-категорија: | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |