Резултати

еНаука >  Резултати >  A dataset from TIMSS to examine the relationship between computer use and mathematics achievement
Назив: A dataset from TIMSS to examine the relationship between computer use and mathematics achievement
Аутори: Kadijević, Đorđe  
Година: 2015
Публикација: British Journal of Educational Technology
ISSN: 0007-1013 British Journal of Educational Technology Претражи идентификатор
Издавач: Wiley-Blackwell, Hoboken
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 46 br. 5 str. 984-987
DOI: 10.1111/bjet.12309
WoS-ID: 000359915800020
Scopus-ID: 2-s2.0-84939565817
URI: http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/253
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/206016
Пројекат: Ministry of Education, Science and Technological Development of the Republic of Serbia
М-категорија: 
21M21 - Водећи међународни часопис категорије M21

7
SCOPUSTM
5
OpenCitations
5
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.