Резултати
еНаука >
Резултати >
A dataset from TIMSS to examine the relationship between computer use and mathematics achievement
Назив: | A dataset from TIMSS to examine the relationship between computer use and mathematics achievement | Аутори: | Kadijević, Đorđe ![]() ![]() |
Година: | 2015 | Публикација: | British Journal of Educational Technology | ISSN: | 0007-1013![]() ![]() |
Издавач: | Wiley-Blackwell, Hoboken | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 46 br. 5 str. 984-987 | DOI: | 10.1111/bjet.12309 | WoS-ID: | 000359915800020 | Scopus-ID: | 2-s2.0-84939565817 | URI: | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/253 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/206016 |
Пројекат: | Ministry of Education, Science and Technological Development of the Republic of Serbia | М-категорија: | 21M21 - Водећи међународни часопис категорије M21 |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.