Резултати
еНаука >
Резултати >
Asymmetrical peer interaction and formal operational development: dialogue dimensions analysis
Назив: | Asymmetrical peer interaction and formal operational development: dialogue dimensions analysis | Аутори: | Stepanović Ilić, Ivana ; Baucal, Aleksandar ; Pešić, Jelena | Година: | 2015 | Публикација: | Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja | ISSN: | 0579-6431 Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja Претражи идентификатор | Издавач: | Institut za pedagoška istraživanja, Beograd | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 47 br. 1 str. 23-40 | DOI: | 10.2298/ZIPI1501023S | WoS-ID: | 000360165900002 | Scopus-ID: | 2-s2.0-84937064722 | VBS COBISS: | 215918092 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/206080 http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/1983 |
Пројекат: | Identifikacija, merenje i razvoj kognitivnih i emocionalnih kompetencija važnih društvu orijentisanom na evropske integracije (RS-179018) | М-категорија: | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |