Резултати

еНаука >  Резултати >  Asymmetrical peer interaction and formal operational development: dialogue dimensions analysis
Назив: Asymmetrical peer interaction and formal operational development: dialogue dimensions analysis
Аутори: Stepanović Ilić, Ivana  ; Baucal, Aleksandar  ; Pešić, Jelena  
Година: 2015
Публикација: Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja
ISSN: 0579-6431 Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja Претражи идентификатор
Издавач: Institut za pedagoška istraživanja, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 47 br. 1 str. 23-40
DOI: 10.2298/ZIPI1501023S
WoS-ID: 000360165900002
Scopus-ID: 2-s2.0-84937064722
VBS COBISS: 215918092
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/206080
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/1983
Пројекат: Identifikacija, merenje i razvoj kognitivnih i emocionalnih kompetencija važnih društvu orijentisanom na evropske integracije (RS-179018)
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

6
SCOPUSTM
2
OpenCitations
4
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца