Results

eNauka >  Results >  Percepcija revijalnog modnog oglasa, uticaj konvencionalne lepote modela
Title: Percepcija revijalnog modnog oglasa, uticaj konvencionalne lepote modela
Authors: VLADIĆ, GOJKO D.  ; DELIĆ, GORDANA R.  ; KAŠIKOVIĆ, NEMANjA D.  ; BANjANIN, BOJAN V.  ; Ivan Pinćjer; DEDIJER, SANDRA R.  
Issue Date: 2018
Publication: Naučna konferencija sa međunarodnim učešćem: Savremeni trendovi I inovacije u tekstilnoj industriji (1; Beograd; 2018 )
Publisher: Union of engineers and technicians of Serbia, Beograd
Type: Conference Paper
Collation: str. 366-372
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/224086
Metadata source: Migrirano iz RIS podataka
M-category: 
Mp. category will be shown later

Find the DOI


Google ScholarTM

Items in eNauka are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.