Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Percepcija revijalnog modnog oglasa, uticaj konvencionalne lepote modela
Naziv: Percepcija revijalnog modnog oglasa, uticaj konvencionalne lepote modela
Autori: VLADIĆ, GOJKO D.  ; DELIĆ, GORDANA R.  ; KAŠIKOVIĆ, NEMANjA D.  ; BANjANIN, BOJAN V.  ; Ivan Pinćjer; DEDIJER, SANDRA R.  
Godina: 2018
Publikacija: Naučna konferencija sa međunarodnim učešćem: Savremeni trendovi I inovacije u tekstilnoj industriji (1; Beograd; 2018 )
Izdavač: Union of engineers and technicians of Serbia, Beograd
Tip rezultata: Konferencijski rad
Kolacija: str. 366-372
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/224086
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.