Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Zastupljenost inovativnih modela nastave u obrazovanju gluvih i nagluvih učenika
Naziv Zastupljenost inovativnih modela nastave u obrazovanju gluvih i nagluvih učenika
The frequency of innovative models in education of deaf and hard of hearing pupils
Autori: Kovačević, Jasmina  ; Radovanović, Vesna  ; Maćešić-Petrović, Dragana  
Ostala autorstva: Vuković Mile; Žunić Pavlović Vesna  ; Grbović Aleksandra; Radovanović Vesna  
Godina: 2019
Publikacija: Zbornik radova - 10. Međunarodni naučni skup „Specijalna edukacija i rehabilitacija danas“, Beograd, Srbija,
Izdavač: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-6203-129-7 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 451-457
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/230341
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3231
URL: http://www.fasper.bg.ac.rs/nauka/medjunarodni-skup-doc/2019/20191028_1-Proceedings-2019-CD.pdf
Projekat: Kreiranje Protokola za procenu edukativnih potencijala dece sa smetnjama u razvoju kao kriterijuma za izradu individualnih obrazovnih programa (RS-179025)
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca