Rezultati
eNauka >
Rezultati >
Zastupljenost inovativnih modela nastave u obrazovanju gluvih i nagluvih učenika
Naziv : | Zastupljenost inovativnih modela nastave u obrazovanju gluvih i nagluvih učenika The frequency of innovative models in education of deaf and hard of hearing pupils |
Autori: | Kovačević, Jasmina ; Radovanović, Vesna ; Maćešić-Petrović, Dragana | Ostala autorstva: | Vuković Mile; Žunić Pavlović Vesna ; Grbović Aleksandra; Radovanović Vesna | Godina: | 2019 | Publikacija: | Zbornik radova - 10. Međunarodni naučni skup „Specijalna edukacija i rehabilitacija danas“, Beograd, Srbija, | Izdavač: | Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation | Tip rezultata: | Konferencijski rad | ISBN: | 978-86-6203-129-7 Pretraži identifikator | Kolacija: | str. 451-457 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/230341 http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3231 |
URL: | http://www.fasper.bg.ac.rs/nauka/medjunarodni-skup-doc/2019/20191028_1-Proceedings-2019-CD.pdf | Projekat: | Kreiranje Protokola za procenu edukativnih potencijala dece sa smetnjama u razvoju kao kriterijuma za izradu individualnih obrazovnih programa (RS-179025) | M-kategorija: | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |