Резултати
еНаука >
Резултати >
Attitudes of teachers toward inclusive education in the light of their implicit pedagogies
Назив: | Attitudes of teachers toward inclusive education in the light of their implicit pedagogies | Аутори: | Vujačić, Milja | Година: | 2014 | Публикација: | The 5th International Scientific Conference “Inclusion in preschool and elementary school” - Contemporary approaches to inclusive education | Издавач: | Belgrade (Serbia): Institute for Educational Research, Sremska Mitrovica (Serbia): Preschool Teacher Training and Business Informatics Collage - Sirmium, Koper (Slovenia): University of Primorska Faculty of Education, Srbija | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-7447-120-3(IPI) ИСБН није валидан Претражи идентификатор | Колација: | str. 102-102 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/238075 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.