Резултати

еНаука >  Резултати >  Attitudes of teachers toward inclusive education in the light of their implicit pedagogies
Назив: Attitudes of teachers toward inclusive education in the light of their implicit pedagogies
Аутори: Vujačić, Milja  
Година: 2014
Публикација: The 5th International Scientific Conference “Inclusion in preschool and elementary school” - Contemporary approaches to inclusive education
Издавач: Belgrade (Serbia): Institute for Educational Research, Sremska Mitrovica (Serbia): Preschool Teacher Training and Business Informatics Collage - Sirmium, Koper (Slovenia): University of Primorska Faculty of Education, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7447-120-3(IPI) ИСБН није валидан Претражи идентификатор
Колација: str. 102-102
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/238075
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.