Rezultati
eNauka >
Rezultati >
Perspektive o nastavi budućih nastavnika - u šta veruju, čemu bi težili i šta bi radili u nastavi
Naziv: | Perspektive o nastavi budućih nastavnika - u šta veruju, čemu bi težili i šta bi radili u nastavi The perspectives on education for future teachers: What they believe in, what do they aspire for and what they would like to work on in teaching |
Autori: | Stančić, Milan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Godina: | 2013 | Publikacija: | Andragoške studije | ISSN: | 0354-5415![]() ![]() |
Izdavač: | Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd | Tip rezultata: | Naučni članak | Kolacija: | br. 1 str. 131-146 | URI: | https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/200092172#izum.si http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=0354-54151301131S http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/1669 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/241269 |
URL: | http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=0354-54151301131S | Projekat: | Identifikacija, merenje i razvoj kognitivnih i emocionalnih kompetencija važnih društvu orijentisanom na evropske integracije (RS-179018) Modeli procenjivanja i strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja u Srbiji (RS-179060) |
M-kategorija: | 24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja |
Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.