Резултати

еНаука >  Резултати >  How to develop students' approaches to learning: experiences from a programme based on co-regulated learning
Назив: How to develop students' approaches to learning: experiences from a programme based on co-regulated learning
Аутори: Stančić, Milan  ; Bulatović, Marija
Година: 2017
Публикација: Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja
ISSN: 0579-6431 Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja Претражи идентификатор
Издавач: Institut za pedagoška istraživanja, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 49 br. 2 str. 170-190
DOI: 10.2298/ZIPI1702170S
WoS-ID: 000435844800002
Scopus-ID: 2-s2.0-85042431659
VBS COBISS: 253929996
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/245897
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/2346
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

1
SCOPUSTM
1
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца