Резултати

еНаука >  Резултати >  Emotions at school: an obstacle or an encouragement to learning?
Назив: Emotions at school: an obstacle or an encouragement to learning?
Аутори: Tosic-Radev, Milica  ; Pešikan, Ana  
Година: 2017
Публикација: Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja
ISSN: 0579-6431 Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja Претражи идентификатор
Издавач: Institut za pedagoška istraživanja, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 49 br. 2 str. 261-278
DOI: 10.2298/ZIPI1702261T
WoS-ID: 000435844800006
Scopus-ID: 2-s2.0-85042417704
VBS COBISS: 253945612
URI: http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/2322
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/245912
Пројекат: Indikatori i modeli usklađivanja porodičnih i poslovnih uloga (RS-179002)
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

1
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца