Резултати

еНаука >  Резултати >  Between Teacher Education and Educational Inclusion
Назив: Between Teacher Education and Educational Inclusion
Аутори: Svetlana Obradović; Bjekić, Dragana  ; Marinković, Snežana  
Година: 2014
Публикација: Overcoming Fragmentatnion in Teacher Education Policy and Practice
Издавач: 1.Teacher Education Policy in Europe Network (supported by the European Commision), 2. Institute for Social Research in Zagreb - The Centre for Educational Research and Development; 3. University of Zagreb - Faculty of Teacher Education, Hrvatska
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 18-19
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/246499
URL: http://www.idi.hr/tepe2014/TEPE_2014_abstracts-Zg.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.