Резултати
еНаука >
Резултати >
A Framework for Teaching Security Design Analysis Using Case Studies and the Hybrid Flipped Classroom
Назив: | A Framework for Teaching Security Design Analysis Using Case Studies and the Hybrid Flipped Classroom | Аутори: | Luburić, Nikola ; Sladić, Goran ; Slivka, Jelena ; Milosavljević, Branko | Година: | 2019 | Публикација: | ACM Transactions on Computing Education | ISSN: | 1946-6226 ACM Transactions on Computing Education Претражи идентификатор | Издавач: | New York, USA : Association for Computing Machinery | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 19 br. 3 str. 1-19 | DOI: | 10.1145/3289238 | WoS-ID: | 000496715800006 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85061190102 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/250226 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | 22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису |
7
SCOPUSTM
SCOPUSTM
5
OpenCitations
OpenCitations
5
WEB OF SCIENCETM
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.