Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Internet marketing u službi ekonomskog pozicioniranja Srbije u novim geopolitičkim okolnostima
Naziv: Internet marketing u službi ekonomskog pozicioniranja Srbije u novim geopolitičkim okolnostima
Autori: Radnović, Branislav S.  ; Milena Ilić  ; Đurđević (rođ. Grgar), Diona D.  
Godina: 2017
Publikacija: ZBORNIK UNIVERZITETA EDUKONS za društvene nauke, Osmi naučni skup sa međunarodnim učešćem Univerziteta Edukons u Sremskoj Kamenici EKONOMSKO POZICIONIRANJE SRBIJE U NOVIM GEOPOLITIČKIM OKOLNOSTIMA
Izdavač: Univerzitet Edukons, Naučno-istraživački centar, Sr.Kamenica, Srbija
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-87785-77-9 Pretraži identifikator
Kolacija: vol. 8 br. 1 str. 78-88
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/251004
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.