Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Digital marketing in Serbia: a sectoral view
Naziv: Digital marketing in Serbia: a sectoral view
Autori: LALIĆ, DANIJELA S.  ; Krstić, Nataša T.  ; VUJIČIĆ, DUNjA D.  
Godina: 2017
Publikacija: Digitalni prostori: izazovi i očekivanja / Digital spaces: challenges and expectations
Izdavač: Fakultet za medije i komunikacije, Centar za medije i komunikacije, Beograd, Srbija
Tip rezultata: Poglavlje u monografiji
ISBN: 978-86-87107-84-7 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 99-115
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/251516
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.