Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Marketinški izazovi u procesu globalne digitalne transformacije
Naziv: Marketinški izazovi u procesu globalne digitalne transformacije
Autori: Rakić, Mira R.  ; Rakić, Beba R.  
Godina: 2014
Publikacija: Zbornik radova sa 2. naučne konferencije: Kultura i društveni razvoj (II) – Savremena umetnička praksa, medijska pismenost, kulturni identitet i društveni razvoj
Izdavač: Fakultet za kulturu i medije, Beograd
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7747-532-1 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 313-327
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/253051
URL: http://fkm.naisbitt.edu.rs/wp-content/uploads/2015/12/Zbornik_2015_web.pdf
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.