Резултати
еНаука >
Резултати >
Analiza samoprocene nastavnika o pripremljenosti za izradu i realizaciju individualnih obrazovnih planova
Назив: | Analiza samoprocene nastavnika o pripremljenosti za izradu i realizaciju individualnih obrazovnih planova Analysis of teachers’ self-assessment in their preparedness to create and implement individual education plans |
Аутори: | Ilić-Stošović, Danijela ![]() ![]() ![]() ![]() |
Остала ауторства: | Gligorović, Milica | Година: | 2012 | Публикација: | Zbornik radova-godišnja prezentacija rezultata naučno-istraživačkih projekata Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2. naučni skup “Stremljenja i novine u Specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji”,Beograd | Издавач: | Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-6203-036-8![]() ![]() |
Колација: | str. 125-134 | URI: | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4244 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/254882 |
URL: | https://www.fasper.bg.ac.rs www.fasper.bg.ac.rs |
Пројекат: | Kreiranje Protokola za procenu edukativnih potencijala dece sa smetnjama u razvoju kao kriterijuma za izradu individualnih obrazovnih programa (RS-179025) | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |