Резултати

еНаука >  Резултати >  Analiza samoprocene nastavnika o pripremljenosti za izradu i realizaciju individualnih obrazovnih planova
Назив: Analiza samoprocene nastavnika o pripremljenosti za izradu i realizaciju individualnih obrazovnih planova
Analysis of teachers’ self-assessment in their preparedness to create and implement individual education plans
Аутори: Ilić-Stošović, Danijela  ; Nikolić, Snežana  
Остала ауторства: Gligorović, Milica
Година: 2012
Публикација: Zbornik radova-godišnja prezentacija rezultata naučno-istraživačkih projekata Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2. naučni skup “Stremljenja i novine u Specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji”,Beograd
Издавач: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6203-036-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 125-134
URI: http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4244
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/254882
URL: https://www.fasper.bg.ac.rs
www.fasper.bg.ac.rs
Пројекат: Kreiranje Protokola za procenu edukativnih potencijala dece sa smetnjama u razvoju kao kriterijuma za izradu individualnih obrazovnih programa (RS-179025)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца