Резултати

еНаука >  Резултати >  How corporate social responsibility affects corporate reputation - evidence from an emerging market
Назив: How corporate social responsibility affects corporate reputation - evidence from an emerging market
Аутори: Vlastelica, Tamara  ; Cicvarić Kostić, Slavica  ; Okanović, Milan  ; Milosavljević, Miloš  
Година: 2018
Публикација: Journal for East European Management Studies
ISSN: 0949-6181 Journal for East European Management Studies Претражи идентификатор
Издавач: Baden-Baden : Nomos
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 23 br. 1 str. 10-29
DOI: 10.5771/0949-6181-2018-1-10
WoS-ID: 000430015800003
Scopus-ID: 2-s2.0-85045900483
VBS COBISS: 106547721
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/266991
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/106547721#izum.si
https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/1834
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

22
SCOPUSTM
15
OpenCitations
17
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.