Rezultati

eNauka >  Rezultati >  The problems of teacher’s professional development in ICT context: An andragogical view
Naziv: The problems of teacher’s professional development in ICT context: An andragogical view
Autori: Ovesni, Kristinka  ; Radović, Vera  
Ostala autorstva: Gutvajn, Nikoleta  ; Stanišić, Jelena  ; Radović, Vera  
Godina: 2021
Publikacija: Problems and Perspectives of Contemporary Education
Izdavač: Beograd : Institute for Educational Research : Faculty of Teacher Education
Moscow : Faculty of Philology, Peoples` Friendship University of Russia
Tip rezultata: Poglavlje u monografiji
ISBN: 978-86-7447-157-9 (IPI;) ИСБН није валидан Pretraži identifikator
Kolacija: str. 173-189
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/273092
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3463
Projekat: 451-03-9/2021-14
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca