Резултати

еНаука >  Резултати >  The role of corporate social responsibility and green marketing in contemporary economy
Назив: The role of corporate social responsibility and green marketing in contemporary economy
Аутори: Leposava Jovanović; Biljana Ilić  ; Mladen Jovanović
Уредници: Dragan Mihajlović ; Bojan Đorđević  
Година: 2014
Публикација: Fourth International Symposiun on Natural Resources Management
Издавач: Zaječar: Univerzitet Megatrend, Fakultet za menadžment
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 137-141
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/273253
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.