Резултати

еНаука >  Резултати >  The role of social networks in marketing activities of companies
Назив: The role of social networks in marketing activities of companies
Аутори: Nešić, Zoran D.  ; Bulut Bogdanović, Ivana D.  ; Radojičić, Miroslav 
Година: 2013
Публикација: XL Simpozijum o operacionim istraživanjima SYM-OP-IS, Zlatibor
Издавач: Beograd: Univerzitet u Beogradu, Fakultet organizacionih nauka
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7680-286-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 332-336
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/273309
URL: http://symopis2021.matf.bg.ac.rs/download/istorijat/XL_Simpozijum_o_operacionim_istrazivanjima.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.