Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Diferencirani pristup učenicima u kontekstu inkluzivnog obrazovanja
Naziv: Diferencirani pristup učenicima u kontekstu inkluzivnog obrazovanja
Autori: Vujačić, Milja B.  
Godina: 2017
Publikacija: Zbornik rezimea sa XXI naučne konferencije nacionalnog značaja "Pedagoška istraživanja i školska praksa - Obrazovne promene u Srbiji: izazovi i perspektive"
Izdavač: Institut za pedagoška istraživanja, Beograd
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7447-134-0 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 53-54
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/273891
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.