Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Vizuelni amalgami u kulturi modernog reklamiranja
Naziv Vizuelni amalgami u kulturi modernog reklamiranja
Autori: Filipović-Kovačević, Sonja  
Godina: 2010
Publikacija: Susret kultura, zbornik radova – Međunarodni interdisciplinarni simpozijum . knjiga 1
Izdavač: Novi Sad : Filozofski fakultet
Tip rezultata: Poglavlje u monografiji
ISBN: 978-86-6065-065-0 Pretraži identifikator
Kolacija: vol. 1 str. 135-145
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/278295
URL: http://www.ff.uns.ac.rs/biblioteka/digitalna/susret_kultura/2009/Susret_kultura_knjiga_1.pdf
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.