Резултати

еНаука >  Резултати >  The level of implementation of customer relationship management in banking industry of Serbia
Назив: The level of implementation of customer relationship management in banking industry of Serbia
Аутори: Ćirić, Maja  ; Grandov, Zorka; Carić, Marko  
Година: 2012
Публикација: Actual Problems of Economics
ISSN: 1993-6788 Actual Problems of Economics Претражи идентификатор
Издавач: National Academy of Management, Kyiv, Ukraine
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 129 br. 3 str. 480-489
WoS-ID: 000302519400057
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/281160
URL: http://eco-science.net/downloads.html
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.