Резултати

еНаука >  Резултати >  Concept of marketing quality and branding in the function of efficiency in industrial marketing
Назив: Concept of marketing quality and branding in the function of efficiency in industrial marketing
Аутори: Riznić, Dejan  ; B. Vojnović
Година: 2011
Публикација: 11th International Conference - RaDMI 2011, Research and Development in Mechanical Industry
Издавач: SaTCIP, Vrnjačka banja, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6075-028-2 Претражи идентификатор
Колација: vol. 2 br. 11 str. 894-902
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/284287
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.