Резултати

еНаука >  Резултати >  Using focus groups to give voice to school underachievers
Назив: Using focus groups to give voice to school underachievers
Fokus grupe kao sredstvo davanja glasa neuspešnim učenicima
Аутори: Džinović, Vladimir  
Година: 2009
Публикација: Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja
ISSN: 0579-6431 Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja Претражи идентификатор
Издавач: Institut za pedagoška istraživanja, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 41 br. 2 str. 284-296
DOI: 10.2298/ZIPI0902284D
WoS-ID: 000217193600003
Scopus-ID: 2-s2.0-79954997845
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/171345420#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/291903
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/150
Пројекат: Obrazovanje za društvo znanja (RS-149001)
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

2
SCOPUSTM
2
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца