Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Kako aspiracije roditelja i razvojno-podsticajne aktivnosti utiču na samopouzdanje i motivaciju dece za učenje matematike i prirodnih nauka?
Naziv: Kako aspiracije roditelja i razvojno-podsticajne aktivnosti utiču na samopouzdanje i motivaciju dece za učenje matematike i prirodnih nauka?
Autori: Džinović, Vladimir  ; Đerić, Ivana  ; Dušica, Malinić  
Godina: 2021
Publikacija: TIMSS 2019 u Srbiji : rezultati međunarodnog istraživanja postignuća učenika četvrtog razreda osnovne škole iz matematike i prirodnih nauka
Izdavač: Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
Tip rezultata: Poglavlje u monografiji
ISBN: 978-86-7447-156-2 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 145-160
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/292047
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/652
Projekat: Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Ugovor br. 200018 (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd) (RS-200018)
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca