Резултати

еНаука >  Резултати >  Компаративна анализа дидактичког обликовања уџбеника за српски и пољски као страни језик
Назив: Компаративна анализа дидактичког обликовања уџбеника за српски и пољски као страни језик
Аутори: Obradović, Mirjana  
Година: 2022
Публикација: Савремена проучавања језика и књижевности - [одговорни уреднци Милош Ковачевић , Јелена Петковић]
Издавач: Крагујевац : Филолошко-уметнички факултет
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-80596-06-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 225-237.
VBS COBISS: 139689481
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/139689481#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/296851
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.