Резултати

еНаука >  Резултати >  Integrisano marketing komuniciranje kao osnova za sticanje konkurentske prednosti
Назив: Integrisano marketing komuniciranje kao osnova za sticanje konkurentske prednosti
Аутори: Stanković, Ljiljana  ; Ana Popović 
Година: 2016
Публикација: Konkurentnost i održivi razvoj privrede Republike Srbije
Издавач: Ekonomski fakultet Univerzitteta u Nišu
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978‐86‐6139‐125‐5 ИСБН није валидан Претражи идентификатор
Колација: str. 389-404
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/302644
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.