Резултати

еНаука >  Резултати >  Business quality improvement by using e-services for customer relationship management
Назив Business quality improvement by using e-services for customer relationship management
Аутори: Milisavljević, Stevan  ; Mirković, Milan  ; Mitrović, Slavica  ; Šević, Dragoljub  
Година: 2012
Публикација: 6th International Working Conference \\\\\\'Total Quality Management - Advanced and Intelligent Approaches\\\\\\'
Издавач: University of Belgrade - Mechanical Engineering Faculty Laboratory for Production Metrology and TQM, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7083-727-0 Претражи идентификатор
Колација: str. 316-319
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/305606
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.