Резултати

еНаука >  Резултати >  The Marketing Orientation Analysis of Fruit and Vegetable Producers in BiH
Назив: The Marketing Orientation Analysis of Fruit and Vegetable Producers in BiH
Аутори: Perić, Nenad N.  ; D. Dončić
Година: 2013
Публикација: Zbornik radova međunarodne nauče konferencije International Scientific Conference Sustainable Agriculture and Rural Development in Terms of the Republic of Serbia Strategic Goals Realization within the Danube Region
Издавач: Institute of Agricultural Economics, Topola
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6269-026-5 Претражи идентификатор
Колација: str. 123-140
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/311958
URL: https://mpra.ub.uni-muenchen.de/52472/
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.