Results

eNauka >  Results >  Značaj fenomena Big Data za donošenje marketinških odluka u realnom vremenu
Title: Značaj fenomena Big Data za donošenje marketinških odluka u realnom vremenu
Significance of the Big Data phenomenon for making marketing decisions in real time
Authors: Zekavica, Ana; Ćirić, Maja  ; Vukmirović, Jovanka  
Issue Date: 2018
Publication: Ekonomija: teorija i praksa
ISSN: 2217-5458 Ekonomija. Teorija i praksa Search Idenfier
Publisher: Univerzitet Privredna akademija - Fakultet za ekonomiju i inženjerski menadžment, Novi Sad
Type: Article
Collation: vol. 11 br. 2 str. 35-50
DOI: 10.5937/etp1802035z
VBS COBISS: 14384393
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/14384393#izum.si
https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/1839
https://unilib.phaidrabg.rs/o:2192
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/318485
URL: https://www.fimek.edu.rs/downloads/casopisi/ekonomija/arhiva/2018-ekonomija-br-2.pdf
Metadata source: Migracija
M-category: 
52M52

1
OpenCitations
Altmetric
Dimensions

Find the DOI

Unpaywall

Creative Commons License