Резултати

еНаука >  Резултати >  Towards coherent structure of mathematics course books: Analysis of course books according to structural blocks of TIMSS research
Назив: Towards coherent structure of mathematics course books: Analysis of course books according to structural blocks of TIMSS research
Аутори: Jelić, Mila  ; Djokic, Olivera  
Година: 2017
Публикација: Inovacije u nastavi
ISSN: 0352-2334 Inovacije u nastavi Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 30 br. 1 str. 67-81
DOI: 10.5937/inovacije1701067j
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/319133
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.