Резултати

еНаука >  Резултати >  Moral Principles of Marketing Managers at Trading Companies in the Republic of Serbia
Назив: Moral Principles of Marketing Managers at Trading Companies in the Republic of Serbia
Аутори: Marić, Radenko  ; Branislav Radnović  ; Jelena Vemić-Đurković; Živka Pržulj
Година: 2014
Публикација: Acta Polytechnica Hungarica
ISSN: 1785-8860 Acta Polytechnica Hungarica Претражи идентификатор
Издавач: BUDAPEST TECH, BUDAPEST
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 11 br. 9 str. 145-161
DOI: 10.12700/APH.11.09.2014.09.9
WoS-ID: 000350403900009
URI: https://redun.educons.edu.rs/handle/123456789/232
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/328725
http://www.uni-obuda.hu/journal/Issue55.htm
URL: http://www.uni-obuda.hu/journal/Issue55.htm
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

1
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.