Резултати

еНаука >  Резултати >  Segmentacija tržišta – polazna osnova za učešće na globalnom tržištu
Назив: Segmentacija tržišta – polazna osnova za učešće na globalnom tržištu
Аутори: Bonić, Ljiljana  
Година: 2012
Публикација: ICDQM 2012 Zbornik radova – Upravljanje kvalitetom i pouzdanošću
Издавач: Istraživački centar za upravljanje kvalitetom i pouzdanošću, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-86355-10-2; ИСБН није валидан Претражи идентификатор
Колација: str. 577-582
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/342441
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.