Резултати

еНаука >  Резултати >  Franchising in the Balkans: History, Status, and Challenges,Lead article
Назив: Franchising in the Balkans: History, Status, and Challenges,Lead article
Аутори: Grünhagen, Marko; Tamara Milenković Kerković; Milenković Kerković, Tamara D.  ; Barbara Harča
Година: 2019
Публикација: Journal of Marketing Channels, Publisher: Taylor & Francis (Routledge), ed. Herndon, N.,
ISSN: 1046-669X Journal of Marketing Channels (United States) Претражи идентификатор
Издавач: Publisher: Taylor & Francis (Routledge), ed. Herndon, N
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 26 (1), br. 1 str. 1-27
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/345127
URL: https://www.researchgate.net/journal/1046-669X_Journal_of_Marketing_Channels,
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.