Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Planiranje kao element strategijskog menadžmenta u turizmu
Naziv: Planiranje kao element strategijskog menadžmenta u turizmu
Planning as an element of strategic management in tourism
Autori: Biljana Ilić  ; Vidoje Stefanović
Godina: 2018
Publikacija: Trendovi u poslovanju
ISSN: 2334-816X Trendovi u poslovanju Pretraži identifikator
Izdavač: Beograd: Visoka škola za poslovnu ekonomiju i preduzetništvo
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 6 br. 12 str. 11-18
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/345718
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz ORCID-a) Ilić, Biljana
Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
53M53 - Rad u nac. časopisu

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.