Резултати

еНаука >  Резултати >  Use of social networks by destination marketing organizations
Назив: Use of social networks by destination marketing organizations
Korišćenje društvenih mreža u aktivnostima destinacijskih marketing organizacija
Аутори: Zlatanov, Sonja; Popesku, Jovan 
Година: 2019
Публикација: Marketing
ISSN: 0354-3471 Marketing Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 50 br. 3 str. 195-206
DOI: 10.5937/markt1903195z
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/7607
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/348024
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

1
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.