Резултати

еНаука >  Резултати >  Market Research and Marketing Information Systems
Назив: Market Research and Marketing Information Systems
Аутори: Cvijanović, Drago  ; Mihailović, Branko  ; Nikolić, Aleksandra
Година: 2014
Публикација: International Journal of Economic Practices and Theories
ISSN: 2247-7225 Претражи идентификатор
Издавач: THE BUCHAREST ACADEMY OF ECONOMIC STUDIES
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 4 br. 2 str. 191-198
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/349245
URL: http://www.ijept.org/index.php/ijept/article/view/Market_Research_and_Marketing_Information_Systems
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.