Резултати
еНаука >
Резултати >
Creativity in teaching chemistry: how much support does the curriculum provide?
Назив: | Creativity in teaching chemistry: how much support does the curriculum provide? | Аутори: | Tomašević, Biljana ; Trivić, Dragica | Година: | 2014 | Публикација: | Chemistry Education: Research and Practice | ISSN: | 1109-4028 Chemistry Education: Research and Practice Претражи идентификатор | Издавач: | Royal Soc Chemistry, Cambridge | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 15 br. 2 str. 239-252 | DOI: | 10.1039/c3rp00116d | WoS-ID: | 000334576600011 | Scopus-ID: | 2-s2.0-84898607146 | URI: | https://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/1766 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/349942 |
Пројекат: | Teorija i praksa nauke u društvu: multidisciplinarne, obrazovne i međugeneracijske perspektive (RS-179048) | М-категорија: | 21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности |
13
SCOPUSTM
SCOPUSTM
6
OpenCitations
OpenCitations
11
WEB OF SCIENCETM
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.