Резултати

еНаука >  Резултати >  Creativity in teaching chemistry: how much support does the curriculum provide?
Назив: Creativity in teaching chemistry: how much support does the curriculum provide?
Аутори: Tomašević, Biljana  ; Trivić, Dragica  
Година: 2014
Публикација: Chemistry Education: Research and Practice
ISSN: 1109-4028 Chemistry Education: Research and Practice Претражи идентификатор
Издавач: Royal Soc Chemistry, Cambridge
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 15 br. 2 str. 239-252
DOI: 10.1039/c3rp00116d
WoS-ID: 000334576600011
Scopus-ID: 2-s2.0-84898607146
URI: https://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/1766
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/349942
Пројекат: Teorija i praksa nauke u društvu: multidisciplinarne, obrazovne i međugeneracijske perspektive (RS-179048)
М-категорија: 
21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности

13
SCOPUSTM
6
OpenCitations
11
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.