Резултати

еНаука >  Резултати >  Profile of Socially Responsible Food Retailing: The Case of Serbian Supermarkets
Назив: Profile of Socially Responsible Food Retailing: The Case of Serbian Supermarkets
Аутори: Marić, Radenko  ; Dragan Đuranović; Nuševa Daniela  
Година: 2015
Публикација: Trade Perspectives 2015: Innovations in Food Retailing (1; Zagreb; 2015 )
Издавач: Ekonomski fakultet Zagreb, Hrvatska
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-953-346-016-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 177-191
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/352174
URL: http://web.efzg.hr/dok/KID//Trade%20Perspectives%202015.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.