Резултати

еНаука >  Резултати >  How to help a reader through an academic article? Signalling devices in research articles written by English and Serbian academics
Назив: How to help a reader through an academic article? Signalling devices in research articles written by English and Serbian academics
Аутори: Blagojević, Savka 
Година: 2012
Публикација: Facta Universitatis: Series Linguistics and Literature
ISSN: 0354-4702 Facta Universitatis: Series Linguistics and Literature Претражи идентификатор
Издавач: Filozofski fakultet, Niš
Тип резултата: Научни чланак
Колација: br. 10/2 str. 79-87
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/353225
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.