Резултати

еНаука >  Резултати >  Agilni marketing i unapređenje odnosa sa potrošačima u digitalnom okruženju
Назив: Agilni marketing i unapređenje odnosa sa potrošačima u digitalnom okruženju
Аутори: Velimir Štavljanin  ; Vukmirović, Valentina  
Година: 2018
Публикација: Poslovna agilnost i agilno upravljanje projektima - XXII međunarodni kongres iz upravljanja projektima, Beograd, 28-30.09.2018
Издавач: Beograd : Udruženje za upravljanje projektima Srbije
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-86385-15-4 Претражи идентификатор
Колација: str. Str: 188-194-194
VBS COBISS: 512609890
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/353917
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/512609890#izum.si
URL: http://media2.ipma.rs/2018/12/Zbornik-radova-2018.pdf
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.