Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Javno mnjenje kao proizvod mas-medija
Naziv: Javno mnjenje kao proizvod mas-medija
Autori: Blagojević, Nenad  
Godina: 2015
Publikacija: Državnost, demokratizacija i kultura mira
Izdavač: Niš : Filozofski fakultet, 2015 (Niš : Scero print), Niš, Republika Srbija
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7379-391-7 Pretraži identifikator
Kolacija: vol. 2 tom str. 313-323
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/361954
URL: https://izdanja.filfak.ni.ac.rs/zbornici/2015/drzavnost-demokratizacija-i-kultura-mira
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.