Резултати

еНаука >  Резултати >  Kako nastavnici u Hrvatskoj procenjuju sopstvenu praksu u poučavanju učenika sa teškoćama u ponašanju
Назив: Kako nastavnici u Hrvatskoj procenjuju sopstvenu praksu u poučavanju učenika sa teškoćama u ponašanju
How Teachers in Croatia Evaluate Their Own Practice in Teaching Pupils with Behavioural Difficulties
Аутори: Vlah, Nataša; Grbić, Sanja  
Година: 2018
Публикација: Uvažavanje različitosti u funkciji pozitivnog razvoja dece i mladih
Издавач: Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-7447-140-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 75-92
URI: http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/599
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/369105
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4514
Пројекат: Od podsticanja inicijative, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju do novih uloga i identiteta u društvu (RS-179034)
Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-47008)
br. 13.10.2.2.03
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца