Results

eNauka >  Results >  Употреба датамининга у маркетингу
Title: Употреба датамининга у маркетингу
Authors: Đokić, Nenad  ; Đokić, Ines  ; Gajić, Tamara  
Issue Date: 2010
Publication: 15 Интернационални научни скуп Стратегијски менаџмент и системи подршке одлучивању у стратегијском менаџменту
Publisher: Subotica : Univerzitet u Novom Sadu - Ekonomski fakultet u Subotici
Type: Conference Paper
ISBN: 978-86-7233-254-4 Search Idenfier
Collation: str. 32-32
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/371013
http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/1/7992
Metadata source: Migracija
M-category: 
Mp. category will be shown later

Find the DOI


Google ScholarTM

Items in eNauka are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.